jom klik sini !

Friday 20 July 2012

20 JULY 2012 sabar !

:: sabar ::itulah yang aku mahu kongsi ma kawan2 hari ni , perkataan yang sememangnya bermain di minda dan perlu kita amalkan setiap masa . Tambah2 lagi esok mulanya puasa .. hehe .. ceritanya lah , aku tadi berjalan2 ma kawan saya ' feb ;' , lepas ambil laundry , aku dan dia rancang mau pergi Medan Selera Labuan , Sambil berjalan2 , aku bercerita lah pasal si dia yang pernah menghancurkan hati aku ni  , ( sebab melihat Hotel Dorsett yang berhampiran , Setibanya melimpas hotel tersebut , dalam masa kami diua bercerita tentang lelaki itu , pasal keretanya lah . kot2 keretanya cun2 di depan mata kami . Punya terkejutlah aku , sampai kan aku menggeletar seluruh tubuh aku memasuki kawasan medan selera . Aku tidak melihat ke arah tempat si dia duduk , Harap2 lah dia tidak perasan aku . :) walaupun aku bukan sapa2 sudah di mata dia . :) sSampaikan air milo yang aku pesan aku bagi dengan kawan2 promoter lain yang duduk di sana . sabar sajalah aku bro . cibai bah perasaan ini ... itu sajalah aku mau kongsi ma korang hari ini . harap2 esok puasa dapat lah sikit menenangkan pikiran yang banyak di fikiran ini . salam hormat dari saya ajoe taeyang <3 


No comments:

Post a Comment