jom klik sini !

Monday 23 July 2012

5 hari lagi nak pergi kk ~ bye2 Labuan

Assalamualaikum semua  ... 


Alhamdulillah 3 hari dah puasa . hehe ... first time berpuasa di negeri orang . hehe .. apa2 pun banyak yang saya hadapi kat sini selama saya tinggal kat labuan . Apa2 pun ada hikmahnya . :) senyuman adalah kekuatan bagi saya . Harap2 senyuman ini akan berterusan sehingga ke akhirnya . Banyak yang saya pelajari cara hidup dan maybe akan mengubah cara hidup saya sendiri . 


Ketabahan dalam perhubungan mematangkan saya mengekalkan kesetiaan saya dalam sesuatu hubungan saya . Walaupun saya bukan normal manusia . Manusia Allah SWT juga namanya . hehe ... apa2 pun saya tabah dan banyak yang saya perlu ubah dalam saya perhubungan . insyaAllah . hehe


Mulut saya tidak kurang juga kalau bercakap . SO , u all jangan lah ambil hati . Saya pun selalu ambil hati akan cakap orang terhadap saya yang suka lelaki . tapi , saya tidak kisah sebab itu lah saya . hehe ... Semua jangan hairan manusia dalam hidup ni memang tak sempurna semuanya . Bila kita bercakap tentang ini , maybe akan menyangkut paut dengan kehidupan kita yang sebenarnya . hehe ... Hanya Allah tahu apa yang kami rasa sekarang . 


Pengalaman pergi ke bazaar ramadhan di temani rakanku , NUr Afefah . hehe .... amat mengembirakan aku . hehe ... Buat kali pertama pergi sna , wahhh banyak manusia kat sini .. Biasalah tu kan orang mau bbuka ... hehehe ..... Memang tak di nafikan memang banyak lelaki handsome kat sana .. Patut la kawan aku ni sengaja  bawa aku .. ehhe ... dah la aku memang suka cuci mata .. hahaha .... btw thanks feb .. hehehe ..... tak da yang sangkut pun ... hehehe ....


5 hari lagi saya mau p Kota Kinabalu .. hehe ... yesss !! i  Happy nak study lagi ... mesti best rasanya ... dulu , aku quit gara2 aku tak tahan .. tapi sekrang aku akan belajar untuk kekal dan dapatkan DIploma aku .. hehe .. Nurse la kunun .. ehhee ... insyaALLAH ini lah pekerjaan aku sehingga ke akhir hayatku .. ehhe ..jumpa di KK ya kawan2 .... bye2 LAbuan ... awal lagi tu post nie ... tak pa , sesampai di KK nanti kita post n letak pic album kat blog kiter .. jangan risau ek ... ehehe .... 


apa2 pun selamat berpuasa dan selamat malam ..... ehehe .. esok posa tau .. jangan tidakk ....:) 


assalamualaikum dari budak comel ! 

No comments:

Post a Comment