jom klik sini !

Sunday 15 July 2012

first post from me :)

assalamualaikum ... 


amin ( bukan nama sebenar ) orang yang aku cinta 






apa khabar semua ? hari ini last day saya kerja kat Parkson Ria Labuan . Sepertinya hari ini seperti hari last juga saya mesej dia . Saya nak berkongsi satu cerita ngan kawan-kawan yang sudi mendengar cerita saya . 


" hari ini adalah paling teruk bagi , bukan kaitan hal kerja . tapi , hal cinta yang mekar beberapa dalam hatiku . Aku salah membuat keputusan untuk mencintai si dia . Amin ( bukan nama sebenar ) adalah orang yang baru kenal di facebook 12 hb Julai yang lalu . Sungguh singkat masanya saya mengenali si dia . Tapi kalu di fikirkan Amin adalah orang yang paling saya sayang . Saya adalah seorang yang sangat setia apabila saya betul-betul sayang dan mencintai seseorang . Hari ini ( 15 hb July ) adalah hari paling saya sedih dan hari yang saya tiba-tiba menangis . 


kawan , saya sangat menyayangi Amin dan tak tahu la dia menyayangi aku ke tidak . ? huhu ... sedihnya ... 
Saya lansung tak menerima apa-apa mesej dari si dia biarpun ucapan-ucapan good morning kat saya . dekat sini juga , saya ingin memohon maaf kepada Amin , andai saya mesej dan call menganggu kehidupan Amin , saya minta maaf dari hujung rambut , hingga hujung kaki . Andai si dia tahu yang aku sangat- sangat mencintai dia , biarlah menjadi kenangan . " 


Sampai sekarang aku tak menerima apa-apa sms dari si dia . Saya harap dia mendengar masalah dan rintihan diriku yang tidak seberapa ini . 


salam taeyang ! <3 

No comments:

Post a Comment