jom klik sini !

Monday 16 July 2012

berjalan2 ma kawan saya ' feb '

rasa sendirian di rumah , hari ini saya mengajak kawan saya keluar rumah ..... mula2 dalam jam 11 lebih pagi tadi , saya pergi hantar baju laundr sperti biasa ... apstu saya pergi jumpa kawan2 di parkson ... dalam pada masa yang sama saya sentiasa menunggu mesej si dia ... tiada juga ,,,, ada lah juga pagi tadi .... dia msej ' gud morning , otw nak p kerja ' ... betapa seronoknya hati ini bila dia menghantar mesej yang sperti itu setiap hati . dan dalam mesej2 kami tu saya menunggu dia memblas untuk mengajak saya keluar malam ni ataupun malam2 besuk .... say rindu sangat2 akan dia ..... Allah sahaja yang tahu betapa rindunya saya sama dia ..... jujur aku setia sangat ma dia .... sampai jam 8 ni dia tak ada msej aku , Ya Allah , betapa sedihnya aku .... ingatkan nak ajak dia keluar malam ni .... sebab aku rindukan dia sangat2 .... pa apakan daya saya mengahabiskan masa siang saya ma kawan saya supaya saya tidak menangis lagi ..... :(

this is moment saaya n kawan rapat saya 'feb '










No comments:

Post a Comment