jom klik sini !

Tuesday 24 July 2012

24 JULY 2012 tukar course !

Assalamualaikum .... 

Awal2 pagi lagi Mahsa Sabah call saya . Hehe .. Masih tidur ni saya . Terbeliak mata saya apabila mereka mengumumkan bahawa kursus Nurse di MAHSA COLLEGE SABAH tiada pengambilan untuk bulan JULY ni . Alangkah sedihnya hati aku . Ya Allah , Kau saja tahu apa yang aku rasa buat masa ini . 

Daripada Course Diploma In Nursing , saya harus bertukar kepada Diploma In Medical Lab Technology . Ini di sebabkan masalah dari kolej MAHSA . Sekiranya tidak mahu di hantar ke MAHSA KL , kami mesti menukar kursus masing2 . Selepas mendapat keputusan dari my mom n my sis , akhirnya saya menukar kepada Diploma Makmal Perubatan . Alhamdulillah saya akan tanamkan seluruh jiwa raga saya terhadap kursus ini . Ko pikir aku cincai ... agak2 la bro ... Im zul okay .. hehehe ....

Apa2 pun hari ini saya makan berbuka puasa bersama abang saya di Pantai Labuan Sea Sport .. hehehe .... thanx so much my brother ....

apa2 pun selamat malam ....itu sahaja yang saya kongsi ini hari ... bye2 

luv u Sam ....

No comments:

Post a Comment